maanantai 2. huhtikuuta 2012

VKLP

Perjantai:

Perjantaina koulussa olin ihan varma, että mulla on taas perus tylsä viikonloppu. Mutta sit tapahtu se pelastus, sain kutsun mun kaverin Petran synttäreille. Mulla oli tosi tosi kivaa pitkästä aikaa : ) Oli niin hauskaa laittautua "nätiks". Mentii Petralle joskus 6 maissa ja siitä se biletys sitte alko. Jouduttiin lähteen joskus 12 mais sielt pois ku niitten  porukat tuli kotii, mut sit lähin Aukustin, Tuomaksen ja Miran kans Miralle jatkoille. Sie oli si kyl jo aika väsyny meno kaikki vaa istu ja oli hiljaa : D Sieltä sitten menin kotiin nukkumaan : ) OLI MEGA KIVAA ! : ))))




Lauantai:

Lauantaina mulla oli taas tiedossa se perus tylsä päivä eli KEITAALLA istumista. Sit mun meni hermo ja lähin ajeleen kaupungille ja Tammelaan, sit ku oli aikani ajellu päätin mennä hakeen Teemun vaikka väkisin pois keitaalta ja sieltä se sit tuliki ihan suosiolla. Sit me vaan lähettiin meille.

Sunnuntai:

Noo siinä se viikonloppu sit taas meniki. Mentii Keitaalle henkailee ja lähettii ajelee sit oltii Teemulla. Ei tapahtunu mittäää  : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti