perjantai 13. huhtikuuta 2012

En oo paljoo ehtiny/jaksanu kirjotella tänne vähään aikaan mut nyt ajattelin vähä jotai rustailla.

Pääsiäisloma meni melkeen kokonaan siihen, että vietettiin mun poikaystävän Teemun synttäreitä ja käytiin niitte mummilla syömässä. Mutta kyllä mä muutakin tein vietin aikaa kavereitten kans ja ajeltii mautolla ympäri kaupunkia. Ei niin kovin erikoinen loma, mutta silti ihan kiva : )

Tiistaina alko koulu ja oli mun synttärit. Sain vähän kaiken näköstä lahjaks mut ykkönen oli mun parhaankaverin Janikan lahja, joka anto mulle 10 litraa lasinpesunestettä : D Sain myös hienon uuden napakorun ja kaulakorun :)



Koulu viikko meni tosi nopeesti ja nyt on taas jo perjantai täällä me istutaan Janikan kanssa meillä ja vahditaan mun 6 vuotiasta serkkua Viliä. Mutta me vapaudutaan tästä tehtävästä 23.00 ja sit me lähetään viihteelle : )

  Ps. Löydettii Vilin lelulaatikosta tosi söpö traktori ; )

1 kommentti: