torstai 15. maaliskuuta 2012

Ystävät on tärkeitä !

Tässä on mun parasystäväni JANIKA. Meijän kaveruus alko vähä ihmeellisellä tavalla jos vertaa tähän hetkeen. Sillä vihattiin Janikan kans toisiamme 2 vuotta sitte niin paljo ettei ees puhuttu koskaa toisillemme, mut se johtu siitä et oltii ihastuttu samaan poikaa ja meillä oli siitä kauhee tappelu. Muistellaa sitä Janikan kans useesti ja varsinki sitä päivää ku mun teki mieli ottaa Janikaa jaloista kii ja huljuttaa sitä järvessä : D. Nyt asiat on kuitenkin muuttunu ja meistä on tullu ku paita ja peppu tiietään toisistamme kaikki eikä meillä oo mitää salaisuuksia. Tää muijja on mun ainut hyvä kaveri ja se johon voin luottaa 100%. Ja onha sille sitä pojatki sanonu et se on täys kymppi ; ). Me harrastettaa yhessä ratsastusta ja mautoilua, mut mautoilu on kyl se ehdoton ykkönen. Sellasta päivää ei ees oo koska mulla ja Janikalla ois ollu oikeesti TYLSÄÄ, aina keksitää jotai tosi kehittävää tekemistä : D

vertaile itseäsi ja ystävääsi

kumpi voisi mennä ruokakauppaan yövaatteet päällä? - Molemmat
kumpi antaa helpommin periksi? - Minä
kumpi tulee pyytämään anteeksi, jos olette riidelleet ? - Kummatki, mut Janika yleensä ehtii eka  
... kumpi saa hulluimmat ideat? -  Molemmat
  kumpi on parempi säästämään rahaa? - Janika
  kumpi osaa ajatella järkevämmin? - Riippuu asiasta
kumpi muuttaisi ensimmäisenä ulkomaille? - Minä
kumpi lähtisi matkalle jonka päämäärää ei tiedä? - Minä
kumpi valitsee elokuvan jota illalla katsotte? - Janika
kummasta voisi tulla isona lääkäri? - Janika
kumpi menee juttelemaan tuntemattomalle? - Janika
kumpi tarjoaa esimerkiksi kaupassa useammin? - hmm
kumpi saa toisen aina nauramaan? - Molemmat
kumpi pärjäisi paremmin omillaan?- Varmaa molemmat aika hyvi
  kumpi on useammin saanut jälki-istuntoa koulussa? -  öö jaa a : D
kumpi voittaa kun väittelette jostakin asiasta? - MINÄ!
kumpi osaa suunnistaa paremmin paikasta toiseen? - tietysti janika aina ku se on kartturina eksytään varmasti elikkäs minä.
  kumpi lähtisi tuntemattoman kyytiin lauantai iltana? - En usko et kumpikaa
kumpi päättää minne mennään syömään? - Vuorotelle
  kummalla on parempi itseluottamus? - Ei kummallakaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti