sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Viikonloppu takana ja maanantai edessä

Oon vahvasti sitä mieltä, että viikonloput ei oo tehty mua varten siinä mielessä, että mulla ei oo ikinä mitään järkevää tekemistä. Aina ku suunnitelee jotain nii kaikki menee iha vituiks. Tästä lähtien en suunnittele enää yhtää mitää antaa sit vaa tapahtua mitä tapahtuu jos vaik joskus sattuis jotai jännää ja ois jotai oikeeta tekemistä. Tänä viikonloppuna vietin paljon aikaa Janikan kans ja oon sitä mieltä et se kannatti, koska mulla oikeestaa ihan kiva viikonloppu vaik ei mitää järkevää tehtykkää. Ajeltii vaa ympäriinsä ja oltii Petralla paljussa. Ens viikolopuks vois oikeesti kehittää jotai jäätävän jännittävää, mut ku se tuntuu olevan tänä päivänä harvinaisen hankalaa. Pienenä oltii ilosia ja elämä hymyili ku sai kauppareissulta jätskin tai karkki pussin. Nyt kun sen jätskin saa nii ilme naamalla menee vaa happamammaks ku se on niin kylmää.

 Mutta katotaa mitä huomenna tapahtuu jotai uutta ja hienoo vai sitä samaa vanhaa mitä jatkuu päivästä toiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti