keskiviikko 2. toukokuuta 2012

VaPpU

Aamulla mua otti kaikki päähän ja koko vappu ei voinu vähempää kiinnostaa, mut sit päätin kuitenkin etten jää kotiin vaan lähen forssaan. Soitin mun kaverille Jessikalle jos se vois laittaa mun hiukset ja se suostu, koska sillä ei ollu oikee muutakaa tekemistä. Mun poikaystävä heitti mut Jessikalle ja lähti siitä ite johonkii hommaan kai juotavia illaks. Jessika kiharsi mun hiukset tosi kivan näkösiks mut kuvaa mulla ei niistä oo : /. Sit soitettiin Teemulle et tuo mauton meille ja lähettiin ensi käymää Tammelas, koska Jessikan tarvi mennä vaihtaan vaatteet ja käytiin ostamas serpenttiiniä. Sen jälkee lähettii ajaan Forssaan ja mentii syömää : D. Mutta sitten oliki jo aika lähtee viemään Jessikaa Kuuman lammille juomaan. Päästiin sinne ja menin istuskelee hetkeks, mutta sit päätin lähteen juomaan.                                                                                                                                                                     Kun pääsin Forssaan mentiin Villelle alotteleen siel oli: Minä, Teemu, Ville, Aatu, Tomi, Henri, Antton, Jankka ja sit siin kävi Miia ja Marko. Oltiin siinä aikamme ja lähettiin sit käveleen Wahreeniin se matka oli pitkä ja tuskallinen tai siltä se ainaki tuntu ku noi kaikki halus koko ajan pysähtyä : D. Ku me vihdoin ja viimein päästiin sinne Wahreeniin niin kello oliki jo ykstoista ja Aatu oli ihan turpa täynnä. Se halus lähtee syömään ja lähin taluttaan sitä Denisille. Se huuteli koko matkan kaikille ketä tuli vastaan et "vittuuks mulkkaat ja vedän sua turpaan iha just" oli vähä hommaa pitää sitä pystyssä ja repiä sitä pois ihmisten kimpusta.. Sit ku tultiin takasi Wahreeniin sie ei ollu enää kauheen paljoo ihmisiä. Enenpää en jaksa kirjottaa mut eipä siinä sit enää oikee muuta tapahtunu : D Oli ihan kiva vappu : ) Vappu kuvia voisin vielä jossain vaiheessa lisätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti